
Δια-ΔΡΩΝΤΑΣ, με το Κέντρο Ξένων Γλωσσών, Χριστίνα Κολιού, για μια Αυθεντική Βρετανική περιπέτεια Μάθησης!
Αυτό το άρθρο ήταν ένα μεγάλο στοίχημα για μένα….
… για μέρες προσπαθούσα να βρω τις λέξεις που θα το ντύσουν, θέλοντας εύστοχα, να περιγράψω τους λόγους που προκάλεσαν εμένα, μια mamaka τριών μικρών, μελλοντικών μαθητών – ταξιδευτών, να επιλέξει σε ποια νερά, της ολότελα ξένης για εκείνα γλώσσας, θα περιπλανηθούν για τα επόμενα επτά, πολύ σημαντικά χρόνια της ζωής τους. Να καταφέρουν να την κατακτήσουν, και να την κάνουν σχεδόν, μητρική!

Παλαιότερα οι γονείς, επέλεγαν το κέντρο εκμάθησης αγγλικής γλώσσας του παιδιού τους, από τα ποσοστά των επιτυχιών του…
Η νέα γενιά γονιών όμως, δρα διαφορετικά! Έχει τη σοφία να μη επαναπαυτεί μόνον στον προορισμό αλλά στην ποιότητα του ταξιδιού που το κάθε κέντρο ξένων γλωσσών, προσφέρει. Εξετάζει προσεκτικά, την πρακτική που ακολουθεί, ώστε το επιθυμητό αποτέλεσμα, να προκύψει αβίαστα, μέσα από την παιδαγωγική μέριμνα που αυτό, περιλαμβάνει.

Ένα Πολύ – Διαδραστικό κέντρο, είναι η καταλληλότερη επιλογή, προς το Ταξίδι στην Περιπέτεια της Αγγλικής Γλώσσας για τους ανυπόμονους, μικρούς ταξιδευτές μου!
Τη Χριστίνα Κολιού την ήξερα από παλιά, κάτι που σημαίνει πως, στο χάρτη της πόλης που μεγάλωσα, εκείνη είναι μια γυναίκα εκπαιδευτικός και επιχειρηματίας, με δικό της Κέντρο Εκμάθησης της Αγγλικής Γλώσσας που όμως δεν γνώριζα προσωπικά… Μπορεί οι ηλικίες μας να είναι σχεδόν ταυτόσημες, μέσα στα χρόνια όμως, οι πόλεις που ζήσαμε και οι πορείες που επιλέξαμε να κινηθούμε, ήταν εξόχως διαφορετικές.
Η Χριστίνα, είναι μία από αυτές τις γυναίκες, που χαίρομαι να γράφω! Ισορροπημένη και συνάμα αυστηρή, παραπέμπει στη προσωπικότητα της δασκάλας που όλοι θα ευχόμασταν να είχαμε, καταφέρνοντας με μαεστρία να διατηρεί, τα σαφή όρια, μεταξύ των προτεραιοτήτων που πρέπει να τεθούν, αλλά και της ευαισθησίας που η σχέση μεταξύ δασκάλας και μικρού μαθητή, διέπει.
Προερχόμενη από μια οικογένεια με τάσεις, αυτοδημιουργίας και περνώντας τα απογεύματα της παιδικής και εφηβικής της ζωής, σε αυτό, το ίδιο ακριβώς κτίριο παραδοσιακής αρχιτεκτονικής που λειτουργούσε επί χρόνια ως κέντρο της αγγλικής γλώσσας με καθηγητή αλλά και μέντορα, τον πατέρα της.

Έτσι λοιπόν, από μαθήτρια στα σχολικά θρανία, η Χριστίνα Κολιού, έγινε έφηβη δασκάλα σε μικρούς μαθητές! Έχοντας από νωρίς, πολύτιμη αυτογνωσία, για το είδος των μελλοντικών της σπουδών, αποφάσισε πως το μέλλον της ανήκει και δεν θα μπορούσε να επιλέξει καλύτερη αφετηρία από την Αγγλική Γλώσσα, στην κοιτίδα της, την ίδια τη Μεγάλη Βρετανία.

Έπειτα από τις πολύχρονες σπουδές που περιλαμβάνουν μεταπτυχιακούς τίτλους και επιπλέον συναφή σημαντικά πτυχία, όπως το μεταφραστικό ή πτυχία που της δίνουν τη δυνατότητα να διδάσκει ανεξαιρέτως, σε όλες τις χώρες του κόσμου και συνάμα βιώνοντας εμπειρίες ζωής σε μια χώρα με εκ διαμέτρου διαφορετική κουλτούρα από την ελληνική, δεν δυσκολεύτηκε να την κάνει δική της. Όμως δεν επαναπαύτηκε στις δάφνες της, γέμισε τις αποσκευές της με πρωτότυπο υλικό, καινούρια βιβλία, νέες μεθόδους, φρέσκες τεχνικές και επέστρεψε στη γενέτειρα της, να αναμορφώσει την επιχείρηση μέσα στην οποία μεγάλωσε!
Τα οπτικοακουστικά μέσα στη διδασκαλία, τα διαδραστικά βίντεο, και οι εκπαιδευτικές ξενόγλωσσες ταινίες, είναι μόνο μερικά παραδείγματα. Ενώ για τους Τζούνιορ Μαθητές, οι πλαστελίνες, τα πάζλ και τα υλικά χειροτεχνίας, μετατρέπονται στα συστατικά, της απαραίτητης διασκέδασης, στη μαθησιακή διαδικασία.
Αν σε όλα αυτά προστεθούν και οι ψυχαγωγικές δραστηριότητες, όπως τα σινεφίλ απογεύματα με προβολές παιδικών κινηματογραφικών επιτυχιών και τα εποχιακά πάρτι όπως το Halloween, των Χριστουγέννων και των Αποκριών, που στόχο έχουν την ψυχική εκτόνωση των παιδιών και το επιβεβλημένο διάλειμμα, από τη ρουτίνα του καθημερινού και απαιτητικού μαθητικού προγράμματος, τα παιδιά αποκτούν επιπλέον οφέλη! Εξοικειώνονται διασκεδάζοντας, με έθιμα και παραδόσεις της βρετανικής κουλτούρας!
Ως αποκορύφωμα της μαθησιακής διαδικασίας, στη διάρκεια του καλοκαιριού, το Κέντρο Ξένων Γλωσσών, Χριστίνα Κολιού, διοργανώνει για τους μαθητές του ένα Πολυπόθητο, Πολυδιαδραστικό Εβδομαδιαίο Ταξίδι στο Λονδίνο, τη Σύγχρονη Μητρόπολη της Ευρώπης.

Η επίσκεψη στην βρετανική πρωτεύουσα είναι το επισφράγισμα μιας ολόκληρης χρονιάς και ταυτοχρόνως η επιβράβευση για τους μαθητές όλων των βαθμίδων, αφού έπειτα με τα χρόνια, ο προορισμός αυτός εξάπτει τη φαντασία των Ελληνόπουλων και μοιάζει με πύλη για την υλοποίηση, όλης της έκφανσης της μαθησιακής εξέλιξης.
Εύχομαι να μπορούσα να γινόμουν και εγώ, ξανά παιδί και όλη η χρονοβόρα, υποχρεωτική διαδικασία για το δίπλωμα που θα κουβαλώ ως εφόδιο για το εργασιακό και όχι μόνο μέλλον μου, να γινόταν ένα παιχνίδι εξοικείωσης με τις λέξεις, τους χρόνους, τα ακουστικά και τις εκθέσεις…

Πώς να μην αισθανθώ σιγουριά πλάι σε αυτή τη νέα, γεμάτη υπευθυνότητα γυναίκα αφού μαζί με το μικρό μου παιδί μου, παραδίδω και την ψυχή του;
Καθώς βραχυκυκλώνει ο κόσμος μας και περιστρέφεται διαρκώς γύρω από τον άξονά του, στην Ελλάδα του 2020 επιβάλλεται να μας εντυπωσιάσει, πως υπάρχουν άνθρωποι που δεν προσπαθούν απλώς να κάνουν το κάτι παραπάνω, αλλά που κάνουν τη διαφορά!

Η Χριστίνα Κολιού, δεν είναι καθηγήτρια αγγλικών, είναι πλάστης ιδεών και ψυχών , επιτυγχάνοντας αυτό που ο κάθε γονιός θα ήθελε, να καταφέρει να γίνει το παιδί του.
Ένας Συνειδητοποιημένος Πολίτης, Όλου του Κόσμου!




3 σχόλια
Eleftheria
Η διαδραστική μάθηση φέρνει σαφώς καλύτερα αποτελέσματα !
Εξαιρετικό άρθρο !
Κατερινα
Διάβασα για όλες τις νέες αυτές μεθοδους που κάνουν τη μάθηση παιχνίδι…. Κ ζήλεψα!!!
Bill
Διαδραστική μάθηση … μακάρι να ήταν έτσι και παλιά… Μπράβο… εξαιρετικό άρθρο